Reciclatge dels coneixements en matèria de la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries del personal administratiu d'atenció al públic de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) per millorar el servei que dóna a la ciutadania.

Formació de les persones d'atenció al públic per millorar la seva capacitat d'informació i comunicació amb la ciutadania, i adquisició d'eines pràctiques per resoldre situacions conflictives i gestionar l'estrès en l'àmbit laboral.

Recolzament dels coneixements dels aspectes essencials del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text Refós de la Llei General per a la defensa de les persones consumidores i usuàries, i les lleis complementàries, incidint en les compres a distància i el consum responsable.

Destinat al personal administratiu de l'OMIC que porta a terme atenció directa i continuada a la ciutadania, funcions bàsiques de tramitació administrativa de queixes, reclamacions i denúncies.